„Największy zasięg Cityboard Media” - kampania autopromocyjna - Marketing przy Kawie
„Największy zasięg Cityboard Media” - kampania autopromocyjna
  • 0
  • 1
17.05.2006

„Największy zasięg Cityboard Media” – kampania autopromocyjna

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, rozpoczęła w połowie maja kampanię autopromocyjną, której celem jest prezentacja wielkiego formatu nośników oraz ogólnopolskiego zasięgu Cityboard Media. Są to kolejne działania reklamowe wzmacniające wizerunek firmy i budujące świadomości marki Cityboard Media. Ta kampania to swoiste credo Cityboard Media – hasła w sposób jednoznaczny prezentują firmę, jej pozycję oraz ofertę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
17.05.2006

Indykpol z Polską Akcją Humanitarną

W dniu dzisiejszym firma Indykpol SA przekazała paczki żywnościowe dla ponad 3 000 tysięcy uczniów z siedmiu szkół podstawowych województwa warmińsko-mazurskiego. Pośród obdarowanych znalazły się placówki w Gołdapii, Korszy, Bartoszycach, Orzyszu i Pozedrzu. Akcja była częścią długotrwałej współpracy pomiędzy Indykpolem, a fundacją Janiny Ochojskiej – Polską Akcją Humanitarną. W grudniu zeszłego roku Indykpol ufundował paczki świąteczne dla dzieci z gimnazjum w Ornecie, a także przekazywał cześć zysków ze sprzedaży swoich produktów oznaczonych symbolem Pajacyk.