Największe kryzysy wizerunkowe 2024 r. - Marketing przy Kawie
Największe kryzysy wizerunkowe 2024 r. Na czele: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych i Red is Bad; OLV i alkotubki oraz Janusz Palikot
  • 0
  • 1
12.12.2024

Największe kryzysy wizerunkowe 2024 r. Na czele: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych i Red is Bad; OLV i alkotubki oraz Janusz Palikot

Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki Red is Bad. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach. Wśród marek osobistych z największymi problemami mierzył się zatrzymany przez CBA Janusz Palikot. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2024/25, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 grudnia 2024