„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – kampania Maślanki Mrągowskiej
  • 0
  • 3
29.06.2020

„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – kampania Maślanki Mrągowskiej

Czy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? – pyta marka Maślanka Mrągowska. W kampanii pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.

Przekazy z hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” pojawią się m.in. w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi.

W pierwszym etapie kampanii podkreślimy, jak ważna jest bliskość w relacjach, która tworzy się w trakcie wspólnych posiłków. W kolejnej odsłonie będziemy aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania z Maślanką Mrągowską w gronie rodzinnym, dbając o świadome odżywianie i zbilansowaną dietę – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu Mlekpolu.

SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków, którzy wyjaśnią wagę i zalety wspólnych posiłków. W działaniach wezmą udział również influencerzy. Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny. Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.

  • 3
„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem”

„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – przekonuje Maślanka Mrągowska

29 czerwca 2020

28 czerwca 2020

27 czerwca 2020