Najważniejsze czynniki ryzyka strategicznego firm – raport Deloitte (wideo)
  • 1
  • 1
30.01.2014

Najważniejsze czynniki ryzyka strategicznego firm – raport Deloitte (wideo)

Reputacja i groźba jej utraty to główny czynnik wpływający na ryzyko długookresowe firmy – uważa 40 proc. przedstawicieli dużych przedsiębiorstw na całym świecie. Źródłem tego zagrożenia są m.in. media społecznościowe. To najważniejsze wnioski globalnego raportu „Exploring Strategic Risk” firmy Deloitte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

30 stycznia 2014

29 stycznia 2014