Najsilniejsze marki w Polsce – wyniki Superbrands Polska 2015/16 - Marketing przy Kawie
Najsilniejsze marki w Polsce – wyniki Superbrands Polska 2015/16
  • 0
  • 1
18.11.2015

Najsilniejsze marki w Polsce – wyniki Superbrands Polska 2015/16

Google, Lego oraz YouTube ponownie znalazły się na podium Superbrands Polska. W zestawieniu top 20 cztery marki osiągnęły wzrost wyniku rok do roku. W proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tys. polskich konsumentów oraz ponad pięćdziesięciu ekspertów branżowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 listopada 2015

17 listopada 2015