Najpopularniejsze wideo i teledyski na polskim YouTube w 2020 r.
  • 6
  • 1
15.12.2020

Najpopularniejsze wideo i teledyski na polskim YouTube w 2020 r.

W tym roku YouTube zrezygnował z globalnej produkcji filmu Rewind. Firma prezentuje jednak listy najpopularniejszych wideo i teledysków. W Polsce aż 6 pozycji to produkcje związane z popularną akcją #hot16challenge2. Wśród twórców, których filmy znalazły się w zestawieniu, znajdziemy m.in.: Karola Friza Wiśniewskiego, Tomasza Sekielskiego czy Łukasza Lotka Lodkowskiego. Z kolei na muzycznej liście w tym roku uplasowały się teledyski tylko polskich wykonawców, w tym: Sanah, ReTo i Taco Hemingwaya.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49886 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 grudnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Specjaliści business intelligence coraz bardziej poszukiwani i najlepiej opłacani w IT

Przekształcanie danych w informacje biznesowe, analiza i zarządzanie nimi to dziś jedna z najbardziej pożądanych specjalizacji w branży IT. Jak nigdzie w tej dziedzinie liczy się doświadczenie. Ponad 70 proc. ofert w sektorze business intelligence (BI) na portalu No Fluff Jobs skierowanych jest do seniorów. Także zarobki – niezależnie od rodzaju umowy – należą tu do najwyższych w IT. W przypadku specjalisty big data wynagrodzenia na umowie B2B sięgają 21 500 zł, a dla eksperta od AI odpowiednio 18 200 zł.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMS

Tematem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS było hasło „Jedenaste: nie produkuj śmieci”. Zwyciężyła Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jury przyznało także 5 wyróżnień, które otrzymali: Rafał Bartlet, Inez Łaguna, Zuzanna Rawa, Michał Tokarski oraz duet Natalia Wilczak i Marek Kuciński. Wkrótce zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w Polsce

Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki. Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku – pokazuje raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” KPMG w Polsce.