Najpopularniejsze polskie fan pages grudnia według SocialBakers (infografika)
  • 0
  • 4
14.01.2013

Najpopularniejsze polskie fan pages grudnia według SocialBakers (infografika)

W październiku wśród profili firm pierwsze miejsce należy do Serca i Rozumu. Zaraz za nim uplasował się Play, na podium znalazł się także fan page Orange Polska. Wśród mediów wygrywają: Radio Eska, MTV i MTV Polska. Statystyki najpopularniejszych fan pages na polskim Facebooku przygotowała firma SocialBakers.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2013

Podsumowanie kampanii edukacyjnej „Dobry wzrok na całe życie”

Kampania edukacyjna „Dobry wzrok na całe życie”, przeprowadzona w ramach programu Acuvue Eye Health Advisor przez firmę Johnson&Johnson Poland, ruszyła w połowie września i trwała do końca października. Oprócz telewizji, prasy, Internetu i OOH wykorzystano w niej na dużą skalę media digital OOH. 15 tys. nośników w 446 lokalizacjach wygenerowało według szacunków ponad 37 mln kontaktów z reklamą.