Najpopularniejsze miejsca zakupów odzieży i obuwia – raport PMR
  • 0
  • 1
2.06.2015

Najpopularniejsze miejsca zakupów odzieży i obuwia – raport PMR

Odzież i obuwie coraz rzadziej kupujemy w sklepach zlokalizowanych w centrach handlowych. Na popularności zyskują zakupy w outletach oraz Internecie. To jeden z wniosków z raportu PMR „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2015”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

haha

9 lat temu

haha

"Smart shoppers" - kolejna mądra nazwa. Ja bym to nazwała: ograniczone zasoby, cienki portfel, oszczędzanie. Bycie "smart" bardziej pasuje do osoby, która mając środków pod dostatkiem zdecyduje się na taki rodzaj zakupów. Natomiast uważam że większość tych osób szuka alternatyw bo zwyczajnie nie stać ich na kupowanie co sezon nowych szmatek marnej jakości, za to w zdecydowanie zbyt wysokiej cenie (patrz: galerie handlowe). Więc to chyba nie "smart", a "konieczność".

2 czerwca 2015