Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej
  • 0
  • 1
14.06.2006

Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej

71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, zamieszkujących 10 największych miast w Polsce, spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy – wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2006

Ad.net – już ponad 11,5 miliona polskich internautów

Już ponad 94 procent internautów znajduje się w zasięgu sieci reklamowej – taki wynik osiągnął Ad.net w porównaniu opublikowanych marcowych drzew badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net jest również liderem w najważniejszych kategoriach tematycznych jak np. „Biznes, finanse, prawo” lub „Praca i Edukacja”. We wszystkich kategoriach Adnet współpracuje z najbardziej znanymi tytułami.