„Najlepsze przychodzi z czasem” – kampania ketchupu Heinz - Marketing przy Kawie
„Najlepsze przychodzi z czasem” – kampania ketchupu Heinz
  • 1
  • 0
21.05.2018

„Najlepsze przychodzi z czasem” – kampania ketchupu Heinz

Rozpoczęła się kampania ketchupu Heinz. Jej hasło, „Najlepsze przychodzi z czasem”, odnosi się do gęstości produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 maja 2018