Najlepsze bankowe biura prasowe według dziennikarzy. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
26.04.2018

Najlepsze bankowe biura prasowe według dziennikarzy. Badanie ARC Rynek i Opinia

Zdaniem dziennikarzy biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej komunikują się z przedstawicielami mediów. Tak wynika z „Badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations – 2018”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2018

25 kwietnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2018

„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” – kampania Narodowego Centrum Kultury i Grupy Lotos

2 maja, w Dniu Flagi RP, startuje kampania zainicjowana przez Grupę Lotos wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Hasło działań brzmi: „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze”. Celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.