„Najlepsza Coca-Cola Ever?” – kampania - Marketing przy Kawie
Głosy Krystyny Czubówny, Sary James i Bartłomieja Topy w spotach „Najlepsza Coca-Cola Ever?”
  • 3
  • 2
10.09.2024

Głosy Krystyny Czubówny, Sary James i Bartłomieja Topy w spotach „Najlepsza Coca-Cola Ever?”

Kampania obejmuje współpracę lektorską z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą. Wykorzystuje też charakterystyczne dźwięki towarzyszące konsumpcji napoju, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.

W centrum elementów wizualnych znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez AI. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tys. zdjęć cech charakterystycznych Coca-Coli. Na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości. Dzięki temu w kampanii „Najlepsza Coca-Cola Ever?” produkt po raz pierwszy „mówi”.

Kampania obejmuje nośniki OOH, digital, media społecznościowe, influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR.

Przy realizacji marka współpracuje m.in. z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

  • 2
„Najlepsza Coca-Cola Ever?” – kampania

„Najlepsza Coca-Cola Ever?” – kampania

„Najlepsza Coca-Cola Ever?” – kampania

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 września 2024

9 września 2024