- 3
- 2
Głosy Krystyny Czubówny, Sary James i Bartłomieja Topy w spotach „Najlepsza Coca-Cola Ever?”
Kampania obejmuje współpracę lektorską z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą. Wykorzystuje też charakterystyczne dźwięki towarzyszące konsumpcji napoju, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.
W centrum elementów wizualnych znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez AI. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tys. zdjęć cech charakterystycznych Coca-Coli. Na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości. Dzięki temu w kampanii „Najlepsza Coca-Cola Ever?” produkt po raz pierwszy „mówi”.
Kampania obejmuje nośniki OOH, digital, media społecznościowe, influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR.
Przy realizacji marka współpracuje m.in. z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.
- 2