„Najgorsza piosenka świata” w reklamie francuskiej sieci Monoprix
  • 1
  • 0
13.04.2018

„Najgorsza piosenka świata” w reklamie francuskiej sieci Monoprix

Francuska sieć sklepów Monoprix wprowadziła usługę dostawy zakupów do domu. By ją promować, stworzyła „Najgorszą piosenkę świata”.

Młoda kobieta wędruje ulicami miasta. Na uszach ma słuchawki. W pewnym momencie na playliście jej odtwarzacza pojawia się… „Najgorsza piosenka świata”. Słuchająca nie może jej jednak zmienić. Dlaczego? To wyjaśnia się na końcu ponad 2-minutowego spotu Monoprix.

Wideo przeplatane jest fragmentami kiczowatego teledysku w stylu lat 80. W utworze obowiązkowo pojawiają się: solo na saksofonie, koszmarny chórek, ale i przypadkowe hiszpańskie słowa.

Kampania wystartowała 12 kwietnia na Twitterze. Towarzyszy jej hashtag #LaPireChansonDuMonde (#najgorszapiosenkanaświecie). Kreację przygotowała agencja Rosapark. Reżyserią zajął się Traktor via Stink.

 

13 kwietnia 2018