Najbogatsi prezenty świąteczne kupią w internecie
  • 0
  • 1
11.12.2007

Najbogatsi prezenty świąteczne kupią w internecie

Na początku grudnia Money.pl przeprowadził badanie internautów. Portal zapytał użytkowników za ile, gdzie i co planują kupić na świąteczne prezenty. Ankietę wypełniło ponad cztery tysiące osób. Pierwszy wniosek jest taki: im więcej wydajemy, tym chętniej szukamy w sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2007

Dział New Media w MindShare Interaction

MindShare Interaction, dział specjalistyczny MindShare zajmujący się planowaniem kampanii w mediach cyfrowych, wydzielił w ramach swojej struktury dział New Media, nadzorowany przez Krzysztofa Sobieszka. Dział Sobieszka koncentruje się na trzech obszarach: wykorzystaniu oraz tworzeniu nowych rozwiązań w mediach cyfrowych (nie tylko w Internecie), pozyskiwaniu nowego biznesu (praca przy przetargach, w których bierze udział MindShare jak i szukanie własnego biznesu, stricte internetowego) oraz przeprowadzaniu szkoleń z zakresu nowych mediów.