Najbardziej opiniotwórcze media lutego: miesiąc polskiej polityki
  • 0
  • 8
28.02.2013

Najbardziej opiniotwórcze media lutego: miesiąc polskiej polityki

„Rzeczpospolita” i „Perspektywy”, ale też „Przegląd Sportowy” i „Dziennik Gazeta Prawna” – te i inne media opublikowały w styczniu różnego rodzaju rankingi i wyniki sondaży, co zwiększyło ich poziom cytowalności. Publikacja rankingu szkół ponadgimnazjalnych zapewniła „Rzeczpospolitej” tytuł najbardziej opiniotwórczego medium miesiąca – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2013