Najbardziej opiniotwórcze media listopada: miesiąc polityki i śladowych ilości trotylu - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media listopada: miesiąc polityki i śladowych ilości trotylu
  • 0
  • 6
20.12.2012

Najbardziej opiniotwórcze media listopada: miesiąc polityki i śladowych ilości trotylu

Listopad okazał się miesiącem polityki – zmiana na szczycie w PSL i pomysły działacza PiS Artura Nicponia oraz utarczki między politykami i partiami – informacje na te tematy najczęściej zapożyczały od siebie media, a najcenniejszym źródłem okazała się „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.  

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 grudnia 2012