Najbardziej opiniotwórcze media grudnia: trotyl powrócił - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media grudnia: trotyl powrócił
  • 0
  • 8
23.01.2013

Najbardziej opiniotwórcze media grudnia: trotyl powrócił

W grudniowych mediach powrócił temat trotylu. Na szczycie zestawienia najczęściej cytowanych mediów pojawiła się „Rzeczpospolita”, a tuż za nią „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej wiadomości, na które powoływały się inne media, odnosiło się jednak do polskiej polityki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2013

Jakie sklepy najczęściej pojawiają się w mediach? – analiza Press-Service Monitoring Mediów

Według firmy OC&C Strategy Consultants, która przepytała 25 tys. respondentów, najbardziej godnym polecenia sklepem jest Allegro. Drugie miejsce zajęła Ikea, a trzecie Rossmann. Pozostałe najbardziej lubiane miejsca zakupów to Empik, Biedronka, H&M, Reserved, Sephora, Super-Pharm i Douglas. Agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów przeanalizowała, które z tych sklepów najczęściej pojawiają się w mediach i jak przekazy medialne o nich wpływają na preferencje konsumentów.