Najbardziej opiniotwórcze media 2012: polityka i ekonomia - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media 2012: polityka i ekonomia
  • 0
  • 8
12.02.2013

Najbardziej opiniotwórcze media 2012: polityka i ekonomia

Rok 2012 obfitował w medialne burze. Amber Gold, sprawa Madzi z Sosnowca czy trotyl na wraku Tupolewa – ostatecznie jednak najczęstszym tematem cytowań była polityka, a za nią ekonomia. Najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych zwyciężyło RMF FM, a wśród stacji telewizyjnych TVN24.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2013