Najbardziej opiniotwórcze media 2011 roku: raport
  • 0
  • 10
6.02.2012

Najbardziej opiniotwórcze media 2011 roku: raport

Najbardziej opiniotwórczym medium w 2011 roku okazała się „Rzeczpospolita”. Na jej informacje inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy. Na drugim miejscu sklasyfikowano „Gazetę Wyborczą” (powyżej 8 tysięcy cytowań) – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazła się też stacja TVN24, tuż za nią „Dziennik Gazeta Prawna” i radio RMF FM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

JM

12 lat temu

Pocałunek śmierci

Obecność w tym rankingu jest jak pocałunek śmierci :) Najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy czyli „Rzeczpospolita" przechodzi właśnie restrukturyzację i zwalnia ludzi, a zwycięzca wśród mediów regionalnych, „Życie Warszawy" zakończyło samodzielny żywot, stając się dodatkiem do dziennika ogólnopolskiego.

6 lutego 2012