Najbardziej opiniotwórcze media 2009 roku
  • 0
  • 2
24.02.2010

Najbardziej opiniotwórcze media 2009 roku

Najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2009 roku jest „Rzeczpospolita”, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24. Takie są wyniki podsumowującego cały 2009 rok rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, trzy tygodniki opinii, jeden portal internetowy, a także dwie stacje radiowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2010