Najbardziej cenione marki w Europie – wyniki European Trusted Brands 2013 - Marketing przy Kawie
Najbardziej cenione marki w Europie – wyniki European Trusted Brands 2013
  • 0
  • 1
18.06.2013

Najbardziej cenione marki w Europie – wyniki European Trusted Brands 2013

W badaniu European Trusted Brands zapytano Europejczyków o to, które marki darzą największym zaufaniem. Marka Nivea zwyciężyła we wszystkich dwunastu krajach objętych badaniem, Visa w jedenastu, Canon w dziesięciu, a Nokia i Hewlett-Packard w dziewięciu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55399 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 czerwca 2013