Najaktywniejsi sponsorzy 2016 r. według ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
1.03.2017

Najaktywniejsi sponsorzy 2016 r. według ARC Rynek i Opinia

Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu, jak i kultury. W branży ubezpieczeniowej przoduje PZU, w bankowej PKO BP, w telekomunikacyjnej Orange, w piwowarskiej zaś Tyskie. Połowa Polaków lepiej ocenia firmy, które angażują się w sponsoring – wynika z badania „Sponsoring monitor 2016” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 marca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2017

Ile mogliśmy wydać na podstawowe produkty w sklepach detalicznych w 2016 r.? Wyniki badania GfK

W 2016 r. siła nabywcza Polaków dla handlu detalicznego wyniosła 89 mld euro. Blisko 43% z tej sumy przeznaczono na artykuły spożywcze. Wydatki na podstawowe kategorie produktowe, takie jak żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą, obejmują 2/3 siły nabywczej dla handlu detalicznego. Potencjał nabywczy na wybrane kategorie produktowe jest zróżnicowany regionalnie, co pokazują wyniki badań GfK.