Nagrodzeni w jubileuszowej edycji Mixx Awards
  • 0
  • 1
2.12.2016

Nagrodzeni w jubileuszowej edycji Mixx Awards

Po raz dziesiąty wręczono nagrody w konkursie Mixx Awards organizowanym przez IAB Polska. Najwięcej nagród zdobyły kampanie marek Allegro, Orange, Carrefour i H&M, a także Theraflu Thermoscanner oraz akcje społeczne: „Łap jaja”, „Nie chcę być strażakiem” i działania SOS Wiosek Dziecięcych. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tytuł Agencji Roku. Marketerem Roku został McDonald’s, zaś Człowiekiem Roku – Olgierd Cygan.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2016