Nagrody w konkursie KTR 2019 wręczone
  • 0
  • 2
10.06.2019

Nagrody w konkursie KTR 2019 wręczone

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywnym KTR 2019. Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymała marka Ben & Jerry’s.

7 czerwca wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali:

  • Best of Craft: Projekt fotograficzny „Goddesses” Zuzanny Krajewskiej dla BWA Warszawa,
  • Best of Design: „The Voice From the Towers” stworzony przez Sek Corp dla School of Form,
  • Best of Communication: Projekcja trailera gry „God of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment,
  • Best of Charity: „Niezniszczalna tęcza” agencji 180Heartbeats + Jung v. Matt dla Unilevera/Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, Fundacji Wolontariat Równości.

Wszystkie zgłoszone projekty (1260) oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla, executive creative directora/chief creative officera z Ingo Stockholm.

W tym roku po raz drugi zarząd KTR przyznał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Otrzymali ją: Dariusz Zatorski oraz Jarosław Ziębiński.

Agencją Roku zostało VMLY&R. Reklamodawcą Roku ogłoszono Ben & Jerry’s, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku. Platige Image uznano Studiem Postprodukcyjnym Roku. Od tego roku KTR przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, którą otrzymał Muzk Management.

Agencja Roku:

  1. VMLY&R – 64,75 pkt.
  2. DDB Group– 63,75 pkt.
  3. 180Heartbeats + Jung v. Matt – 55 pkt.
  4. Muzk Management – 51,5 pkt.
  5. Grey Group Poland – 44 pkt.

Dom Produkcyjny Roku:

  1. Papaya Films – 65,75 pkt.
  2. Opus Film – 33 pkt.
  3. Oto Film – 30,5 pkt.
  4. Dobro – 29,25 pkt.
  5. Film Fiction – 23,5 pkt.

Studio Postprodukcyjne Roku:

  1. Platige Image – 86,25 pkt.
  2. Televisor – 23 pkt.
  3. BroSFX – 15 pkt.
  4. Lunapark Motion Arts Collective – 10 pkt.
  5. Juice Sound – 5 pkt.

Studio Projektowe Roku:

  1. Muzk Management – 37 pkt.
  2. McCann Worldgroup Polska – 33,5 pkt.
  3. 180Heartbeats + Jung v. Matt – 31,25 pkt.
  4. UVMW – 27,5 pkt.
  5. Sek Corp – 26,77 pkt.

Listę wszystkich nagrodzonych i nominowanych w konkursie KTR 2019 można znaleźć na stronie www.konkursy.sar.org.pl.

Podczas gali KTR wręczono też nagrody w konkursie specjalnym Best of Facebook KTR 2019. Nagrodzone zostały kampanie:

  • „Volvolove”, Grey Group Poland dla Volvo Car Poland – Złoto
  • „Coś do nich mam”, DDB Group dla Fundacji Rak’n’Roll/Avon – Srebro
  • „Instagramowa umowa”, Ogilvy dla Nju Mobile – Brąz

Organizatorem konkursu są: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions. Audytorem była firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

  • 2

Andersen

2 tygodnie temu

"7 czerwca wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły."

Najlepszy pomysł na zdrową branżę reklamową - dać zaporowe wpisowe w KTR i rok do roku bawić we własnym, doborowym towarzystwie.

7 czerwca 2019