Nagrody Keep Walking Award oraz tytuł Striding Man 2007 przyznane
  • 0
  • 0
22.01.2008

Nagrody Keep Walking Award oraz tytuł Striding Man 2007 przyznane

21 stycznia br. w hotelu Polonia Palace odbyła się uroczysta gala Keep Walking Award 2007, podczas której przyznane zostały nagrody oraz ogłoszono zwycięzcę plebiscytu – Striding Man 2007. Galę poprowadzili Michał Kobosko, redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska“ i Piotr Żamojda, Dyrektor Zarządzający Diageo Polska. Motto filozofii Keep Walking brzmi: „Nie bój się wielkiego kroku. Nie pokonasz przepaści dwoma małymi.”

Keep Walking to nieustanne, odważne kroczenie naprzód i osiąganie wyznaczonych celów. Ta właśnie filozofia doprowadziła do powstania idei konkursu Keep Walking Award i tytułu Striding Man – przyznawanego wybitnym osobowościom, które w swoim życiu zawodowym kierują się pasją i odwagą prowadzącą ich od sukcesu do sukcesu. Nagrody w ramach poszczególnych edycji Keep Walking Award przyznawane były w kilku kategoriach. Do laureatów nagrody należą m.in.: Dariusz Żuk, prezes Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości oraz zeszłoroczny Stridinm Man 2006 – dr Krzysztof Pawłowski, Prezydent Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu.

Nagrody Keep Walking Award przyznawane są od 2003 roku; w tym roku po raz pierwszy przy współpracy z redakcją opinotwórczego tygodnika „Newsweek Polska”. W roku 2007 marka Johnnie Walker Black Label postanowiła wyróżnić szczególną grupę ludzi – nie tylko osoby niezależne, pełne pasji, nieustannie doskonalące osobowość, śmiało realizujące marzenia i łamiące stereotypy w świecie biznesu. Ale przede wszystkim ludzi młodych i przedsiębiorczych. Spośród grona kilkudziesięciu kandydatów zgłoszonych przez organizatorów konkursu, miesięcznik „Forbes” oraz firmy doradcze PricewaterhouseCoopers, Ernst&Young i Deloitte, redakcja „Newsweek Polska” wytypowała ośmiu laureatów – prawdziwą awangardę polskiego biznesu.

Nagrody Keep Walking Award 2007 otrzymali: Izabella Wiley, prezes MTV Networks Polska; Jacek Olechowski, współwłaściciel i partner zarządzający DougFaberFamily; Ewa Don-Siemion, partner zarządzający Chajec, Don Siemion & Żyto Norway House; Jarosław Augustyniak, wiceprezes Noble Bank; Patryk Strzelewicz, prezes Q-workshop; Łukasz Wejchert, prezes zarządu Grupa Onet.pl; Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media oraz Agnieszka Szpara, prezes zarządu Medicover.

Sylwetki 8 laureatów były prezentowane co tydzień od 29 października do 17 grudnia 2007 roku. Po ostatniej publikacji czytelnicy „Newsweek Polska” oddawali swoje głosy na wybraną osobę na stronie internetowej tygodnika. Od 17 grudnia 2007, do 17 stycznia br. łącznie spłynęło 7 587 głośów, z czego 2 192 na Izabellę Wiley, zdobywczynię tytułu Striding Man 2007.

Zawodowa ścieżka Izabelli Wiley to odzwierciedlenie filozofii Keep Walking – to pasja młodej, przedsiębiorczej osoby w pracy i zarządzaniu dynamicznym zespołem, to odwaga w wyznaczaniu sobie celów oraz konsekwencja nieustannego podążania naprzód. W imieniu marki Johnnie Walker serdecznie gratuluję.
– powiedział Michał Bąk, Senior Brand Manager marki Johnnie Walker.

22 stycznia 2008

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2008

Otoczeni przez partyzantów (Visual Communication 12/2007)

Diagnoza rozwoju ambient mediów i marketingu partyzanckiego w Polsce to temat najobszerniejszego tekstu o problematyce marketingowej ostatniego numeru „Visual Communication”. Nowe narzędzia przestają być traktowane jako ciekawostka, na co wskazuje przede wszystkim rosnący na nie popyt. Mają sporo zalet, których nie dają tradycyjne metody, między innymi: dokładne targetowanie, dowolność zasięgowa, niestandardowa forma i ocean kreatywnych pomysłów z możliwością dopasowania do każdej kategorii produktu – pisze w artykule „Odejść od schematu” Łukasz Mikołajczak.

Reklama
Reklama