Nagroda SABRE Awards 2007 dla Kampanii „Szkoła bez przemocy”
  • 0
  • 1
11.06.2007

Nagroda SABRE Awards 2007 dla Kampanii „Szkoła bez przemocy”

"Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna Fundacji Grupy TP oraz dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych, została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2007 w ramach prestiżowego europejskiego konkursu branży public relations w kategorii „Eastern Europe”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2007

Incentive Concept Poland dla międzynarodowego koncernu Shell

Firma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu spotkań firmowych, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. 'special events' nawiązała współpracę z międzynarodowym koncernem petrochemicznym i energetycznym - Shell International BV.
ICP będzie odpowiedzialna za organizację przyjazdu specjalistów HR ze wszystkich światowych oddziałów koncernu Shell. W czerwcu br. w Warszawie 165 osób weźmie udział w trzydniowej konferencji wykorzystującej program incentive oraz narzędzia integracji team building.