Naelcedka
  • 0
  • 1
8.06.2006

Naelcedka

„Naelcedka® odmieni twojego notebooka”. Komu leży na wątrobie nijakość wyglądu laptopa, może zamówić specjalną naklejkę na jego klapę. Nalepka nie ściera się i nie brudzi sprzętu, można zamawiać dowolne zdjęcia i wzory. Oprócz walki z nudą w duchu hasła „Wyraź siebie!” Naelcedka® ma zrewolucjonizować świat firmowych nośników reklamowych. Zaczynamy prezentację, otwieramy laptopa, a tam… informacje o aktualnych promocjach i produktach. Gorzej, jeśli poniesiony fantazją przedstawiciel firmy zadziwi zebranych obrazkiem wielkiego dinozaura. Albo skąpo ubranej pani na tle zachodu słońca. W każdym razie pięć gwiazdek za nazwę.

www.naelcedka.pl

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Tagz – elektroniczny wyświetlacz

Tagz to mały, całkiem zgrabny, wiszący na szyi wyświetlacz. Komunikuje otoczeniu zaprogramowane przez nas wcześniej wiadomości. Można zapisać 6 różnych tekstów, do 256 znaków każdy. Regulujemy też szybkość przewijania tekstu i jasność wyświetlacza. Jak to możliwe, że nikt wcześniej na to nie wpadł? Nareszcie mamy szansę przekazać światu co nas trapi. Można sobie napisać na przykład: „Uwaga, gryzie!”, „Dziś jestem smutny”, „Wczoraj miałem urodziny i nikt nie zadzwonił”, „Poznam Panią do lat 30”, albo po prostu „Cześć. Jestem Franek”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy rozstrzygnięty

Plebiscyt na Pozytywne Miejsca Warszawy, przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel, został rozstrzygnięty. Warszawiacy wybrali swoje ulubione i najbardziej pozytywne miejsca w stolicy. Jury oficjalnie zatwierdziło wyniki plebiscytu i wybrało najciekawsze uzasadnienie wyborów dokonanych przez warszawiaków. Patronat honorowy nad plebiscytem objęło Biuro Promocji i Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.