Nadchodzi dziesiąta Łódź Jungle Web
  • 0
  • 1
26.04.2021

Nadchodzi dziesiąta Łódź Jungle Web

X edycja Łódź Jungle Web odbędzie się 13–14 maja w formie zdalnej. Pierwszego dnia sześciu prelegentów poruszy tematykę social mediów, nowych technologii oraz sztuki prezentacji. Następnego dnia przeprowadzone zostaną warsztaty.

Edycja dziesiąta Łódź Jungle Web przybliży uczestnikom:

  • tajniki udanych wystąpień publicznych,
  • sposoby odnajdywania się w świecie nowych technologii,
  • metody wykorzystania chwil spędzonych na TikToku, Facebooku i Instagramie z korzyścią dla marki.

Łódź Jungle Web to największa konferencja marketingowa organizowana w całości przez studentów. Inicjatorem jest Studenckie Koło Naukowe Marketeam, które działa na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie od lat przyciąga zainteresowanych wiedzą z zakresu marketingu, nowych technologii oraz biznesu.

ŁJW to prelekcje oraz warsztaty, które zwiększają kompetencje nie tylko studentów, lecz także osób pracujących już w branży marketingowej. Konferencja z roku na rok przyciąga coraz większe grono odbiorców.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie jungleweb.pl/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Edycja dziesiąta Łódź Jungle Web odbędzie się zdalnie 13–14 maja 2021 r.

Edycja dziesiąta Łódź Jungle Web odbędzie się zdalnie 13–14 maja 2021 r.

26 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Europejczycy preferują darmowy Internet w zamian za reklamy. Raport IAB Europe

75% ankietowanych Europejczyków preferuje obecny model korzystania z Internetu, który zapewnia darmowy dostęp do treści i usług dzięki możliwości targetowania reklam. Tak wynika z najnowszego raportu IAB Europe: „What Would an Internet Without Targeted Ads Look Like?”. Przychylnością badanych nie cieszy się rozwiązanie, które zakłada komercyjne korzystanie z Internetu w zamian za przestrzeń wolną od reklam.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Badania ujawniają oszustwa reklamowe ukierunkowane na platformy streamingowe

Ad frauds nie dotyczą już jedynie standardowej reklamy internetowej. Według firmy Human Security zajmującej się cyberbezpieczeństwem oszuści zainfekowali prawie milion urządzeń mobilnych oprogramowaniem naśladującym aplikacje do transmisji strumieniowej. Pobrali pieniądze od niczego niepodejrzewających reklamodawców, ujawniając luki w tym szybko rozwijającym się zakątku rynku reklamy cyfrowej – donosi „The Wall Street Journal”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2021

Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – analiza firmy Zenith

Rosnąca widownia kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – pokazuje analiza firmy Zenith. Reklama OOH ma odbić się od dna po załamaniu spowodowanym przez Covid-19, osiągając roczny wzrost na poziomie 9 proc. Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 r. Chiny przodują w transformacji cyfrowej, przeznaczając 71 proc. wydatków w branży FMCG na kanał digital.