Na Wyspach przyszłość to nie Orange (Guardian)
  • 0
  • 1
4.06.2008

Na Wyspach przyszłość to nie Orange (Guardian)

Richard Wray, "The future is not Orange, says new boss", Guardian

Kampania wprowadzająca na brytyjski rynek markę Orange (1994 r.), na trwałe weszła do podręczników marketingu. Hasło "The future's bright, the future's Orange" sprawdziło się tak dobrze, że wykorzystano je podczas wprowadzania Orange w Polsce, jedenaście lat później ("Przyszłość jest jasna, przyszłość to Orange"). Obecnie, w związku z kłopotami na brytyjskim rynku, spowodowanymi m.in. agresywną kampanią marketingową rywali – Vodafone i O2, nowy dyrektor zarządzajacy planuje nie tylko cięcie kosztów, ale też odejście od legendarnego hasła.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 czerwca 2008