Na rynku reklamy telewizyjnej wzrostowa dynamika po trzech kwartałach 2014 r. i dobre perspektywy na koniec roku – Starlink
  • 0
  • 1
6.11.2014

Na rynku reklamy telewizyjnej wzrostowa dynamika po trzech kwartałach 2014 r. i dobre perspektywy na koniec roku – Starlink

Reklama telewizyjna odnotowała ponad 6-procentowy wzrost i ma za sobą bardzo udane trzy kwartały. Wielkość rynku telewizyjnego Starlink wycenia na 2 661,5 mln zł, uwzględniając wszystkie formy reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2014