Na które reklamy zwraca uwagę kierowca? – badanie Grupy Ströer i Millward Brown [aktualizacja]
  • 0
  • 1
16.07.2013

Na które reklamy zwraca uwagę kierowca? – badanie Grupy Ströer i Millward Brown [aktualizacja]

Instytut badawczy Millward Brown rozpoczął projekt Atlas – zlecony przez Grupę Ströer laboratoryjny pomiar percepcji z użyciem symulatora jazdy. Urządzenie eye-tracker będzie śledzić ruchy gałek ocznych badanego oraz elementy trasy, na które zwraca on uwagę za kierownicą. Celem jest sprawdzenie efektywności kontaktów z przekazem reklamowym w obrębie drogi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2013