Na fali upałów ceny topnieją
  • 0
  • 1
30.06.2006

Na fali upałów ceny topnieją

Przez cały lipiec markowe produkty tańsze nawet o 90 procent będzie można nabyć w ramach akcji CENOMANIA w Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Jak dowodzą przeprowadzone na terenie outletu badania, rodzaj zakupów dokonywanych przez klientów zmienia się wraz z pogodą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2006

„Krajobraz w czerwieni” na billboardach AMS

Obchodom 50 rocznicy wydarzeń Poznańskiego Czerwca towarzyszy niecodzienna wystawa. Ekspozycja została zorganizowana przez Centrum Kultury Zamek we współpracy z AMS i odbywa się w przestrzeni miasta. Specjalnie dla tej wystawy na ulicach Poznania, w miejscach tragicznych zdarzeń z czerwca 1956 roku, AMS udostępnił 11 tablic billboardowych oraz jedną spektakularną powierzchnię reklamową na ścianie budynku. Powstało też 8 rusztowań ze zdjęciami wydrukowanymi na rozpiętej na nich tkaninie. Pokazano tam fotografie dokumentalne ze zbiorów Instytutu Pamięci Narodowej, przedstawiające sytuacje z ulic Poznania sprzed 50 lat. Czarno-białe zdjęcia są eksponowane na jednolitym czerwonym tle, które symbolizuje krew. Autorem tych fotograficznych kolaży jest Krzysztof J. Baranowski – grafik, wykładowca poznańskiej ASP.