Na czele wciąż „stary” Fiat
  • 0
  • 1
21.02.2005

Na czele wciąż „stary” Fiat

Badanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP* dowodzi, że wieloletni okres, kiedy dla Polaków dostępna była głównie jedna marka samochodów, odcisnął trwały ślad w sposobie postrzegania rynku samochodowego. W rankingu popularności prowadzi niezmiennie Fiat. Co ciekawe, na trzecim miejscu wskazywany jest Mercedes – marka ekskluzywna, rzadko będąca w posiadaniu przeciętnego Polaka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52027 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2005

TBWATelescope i kultowe „Ballady morderców”

W 1998r. okrzyknięto je największą sensacją 19. Przeglądu Piosenki Aktorskiej (PPA) we Wrocławiu. Na fali tych wydarzeń 2 lata później do stolicy Dolnego Śląska przyjeżdża ich autor, Nick Cave. Atmosfera wokół spektaklu gęstnieje. Kiedy dodatkowo występująca w nim Kinga Preis zdobywa pochodzącą z niego piosenką „Szaleństwo Millheaven” Grand Prix 21. PPA wybucha istne szaleństwo. W krótkim czasie „Ballady morderców” stają się we Wrocławiu spektaklem kultowym.