„Myślę o Wiśle” – rusza 17. konkurs Galerii Plakatu AMS - Marketing przy Kawie
„Myślę o Wiśle” – rusza 17. konkurs Galerii Plakatu AMS
  • 0
  • 1
27.10.2016

„Myślę o Wiśle” – rusza 17. konkurs Galerii Plakatu AMS

„Myślę o Wiśle” to hasło tegorocznej edycji Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który będzie pomagał budować markę rzeki Wisły w roku upamiętniającym jej historyczny, kulturowy i ekonomiczny potencjał.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2016