Muzeum Getta Warszawskiego rozstrzygnęło konkurs na identyfikację wizualną - Marketing przy Kawie
Muzeum Getta Warszawskiego rozstrzygnęło konkurs na identyfikację wizualną
  • 0
  • 1
18.12.2019

Muzeum Getta Warszawskiego rozstrzygnęło konkurs na identyfikację wizualną

Litewskie studio Dadada wygrało międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Getta Warszawskiego. Wszystkie prace finałowe zostaną zaprezentowane na pokonkursowej wystawie plenerowej wiosną 2020 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
17.12.2019

Introwertycy wolą rozmawiać z chatbotami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi. Badanie agencji Symetria

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.