MusicMixer WP – poczuj beat miejskiej dżungli
  • 0
  • 1
20.02.2007

MusicMixer WP – poczuj beat miejskiej dżungli

Wirtualna Polska stawia na nietuzinkowe rozwiązania reklamowe. Tworzy serwisy dedykowane, które zmieniają oblicze reklamy internetowej. Uruchomiony właśnie specjalny serwis musicmixer.wp.pl powstał dla marki Hugo. W niekonwencjonalny sposób promuje nowy męski zapach HUGO Man.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2007

Firma Nikon świętuje 10 lecie marki COOLPIX odświeżając jej wizerunek

Warszawa, 20 lutego 2007 r. – Firma Nikon, z okazji dziesiątych urodzin serii kompaktowych aparatów COOLPIX, odświeża jej wizerunek. Logo COOLPIX zostało zmodernizowane aby wyrazić fundamentalne wartości stanowiące podstawę marki w połączeniu ze stylem, fantastycznym działaniem, nowatorską technologią i łatwością użytkowania. Nowe logo ma łagodniejsze krzywizny i bardziej elegancki kształt. Smukłe linie i liternictwo przypominają dłuto rzeźbiarza, nawiązując do mistrzostwa i jakości produktów Nikon.