Musicie wynaleźć się na nowo albo stracicie klientów! Szef marketingu Unilevera ostrzega agencje reklamowe
  • 0
  • 1
11.06.2018

Musicie wynaleźć się na nowo albo stracicie klientów! Szef marketingu Unilevera ostrzega agencje reklamowe

Agencje nie adaptują się wystarczająco szybko, by przetrwać w cyfrowej rzeczywistości. Potrzebują do tego nowego modelu biznesowego – powiedział Keith Weed, dyrektor marketingu Unilevera podczas brytyjskiej konferencji IAB. Jednocześnie dodał, że jest optymistą i widzi szanse dla tych agencji, które próbują się zmienić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

zen

6 lat temu

Cena na półce nie zmienia się aż tak bardzo, ale w coraz większych opakowaniach jest coraz mniej zawartości. To jest jakaś droga producentów - konsumenci nieświadomi, że płacą coraz więcej są oczywiście bardzo szczęśliwi :) Czy tą drogą powinny podążać również agencje?

Andersen

6 lat temu

Unilever jest mądry, nie zmienia cen.
Ale zawsze można podziałać na polu objętości, wagi czy jakości składników.

11 czerwca 2018