Mural poznańskiego artysty na inwestycji Echo Investment w stolicy Wielkopolski
  • 0
  • 4
24.06.2021

Mural poznańskiego artysty na inwestycji Echo Investment w stolicy Wielkopolski

Od połowy czerwca przy ul. Dąbrowskiego 33 w Poznaniu można oglądać mural autorstwa poznańskiego artysty Jędrzeja Hoffmanna. To dzieło zaprojektowane we współpracy z Echo Investment. Powstało z okazji premiery nowej inwestycji dewelopera – Wieży Jeżyce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 czerwca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2021

6 trendów nowej rzeczywistości. Wyniki raportu „Regiony Nexery 2021”

Firma Nexera sprawdziła, jak zmieniło się nasze życie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Z badania przeprowadzonego przez GfK wynika, że firmy stały się bardziej online, ale początkowy entuzjazm związany z pracą zdalną nieco opadł. W niemal wszystkich urzędach można już załatwić większość spraw przez Internet, jednak część mieszkańców nadal woli odwiedzać urzędy osobiście.

23 czerwca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2021

Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii

Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków. Marketingowcy, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają pandemiczne deficyty w życiu przeciętnego konsumenta. Odmiennie prezentują się piramidy potrzeb marketingowców i innych Polaków. Ci pierwsi nie wyobrażali sobie życia w pandemii bez paczkomatów, VoD i alkoholu. Z kolei znacznie niższe niż ogólnokrajowa średnia jest w ich pandemicznym życiu znaczenie telewizji, radia czy codziennej modlitwy – pokazuje badanie Wavemakera.