Mural o powierzchni 3150 m2 na ścianie hali w Tymbarku - Marketing przy Kawie
Mural o powierzchni 3150 m2 na ścianie hali w Tymbarku
  • 1
  • 5
22.04.2025

Mural o powierzchni 3150 m2 na ścianie hali w Tymbarku

Na ścianie hali magazynowej w Tymbarku powstał mural marki Tymbark (Maspex). Przedstawia sceny z natury, pojawia się na nim również bocian Tymbek. To bohater jednej z kampanii marki.

Mural zdobi halę magazynową zakładu produkującego soki marki Tymbark. Ma być hołdem dla lokalnych tradycji, historii i wartości firmy. Jabłka symbolizują sok, bocian – znak rozpoznawczy zakładu – podkreśla silną więź z naturą. Z kolei charakterystyczne budynki ukazują otoczenie, w którym mieści się fabryka.

Wizerunek bociana nawiązuje do historii osiedlenia się na terenie zakładu bociana Tymbka i jego związku z fabryką.

Mural w Tymbarku

Mural w Tymbarku

Powierzchnia muralu wynosi 3150 m2. Malowanie trwało 60 dni (zakończyło się w pierwszej połowie marca), wzięło w nim udział 11 artystów. Mural zaprojektował i wykonał Wallart.

  • 4
Mural w Tymbarku

Mural w Tymbarku

Mural w Tymbarku
Mural w Tymbarku
Mural w Tymbarku

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 kwietnia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
22.04.2025

Zarobki w marketingu i sprzedaży w 2025 r. – raport Manpower

Specjalista ds. marketingu otrzymuje miesięcznie 8–13 tys. zł brutto, menedżer 16–26 tys. zł brutto. Wśród kadry kierowniczej najwyższe wynagrodzenie osiąga dyrektor generalny (35–60 tys. zł brutto). Na równie atrakcyjne płace mogą liczyć także dyrektor sprzedaży (25–50 tys. zł brutto), dyrektor ds. e-commerce (25–45 tys. zł brutto) oraz dyrektor ds. eksportu (25–45 tys. zł brutto). Tak wynika z raportu Manpower i RocketJobs.pl.