Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy
  • 0
  • 2
11.06.2021

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

W Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo redakcji Sport.pl. Prezentowane na nim będą komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020. Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.

Projekt Mural na żywo Sport.pl łączy działania outdoorowe i online’owe. Na stronie Muralnazywo.pl dostępny jest formularz, w którym można:

  • wpisać swoje hasło dopingujące polskich piłkarzy podczas zbliżającego się turnieju Euro 2020,
  • po prostu wyrazić piłkarskie emocje.

Spośród przesyłanych komentarzy redakcja Sport.pl będzie wybierała najlepsze hasła, które następnie zostaną przeniesione na mural znajdujący się przy ulicy Waryńskiego 3 w Warszawie. Komentarze kibiców zamieszczone zostaną również na stronie Muralnazywo.pl i na nośnikach outdoorowych w Warszawie. Treści z muralu trafią też na jeden z największych cyfrowych nośników w kraju – super screen o powierzchni 165 metrów kwadratowych na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie.

Nasz Mural na żywo to kolejna mocno niestandardowa akcja Sport.pl w przestrzeni miejskiej. W maju cała Polska zobaczyła licznik rekordu Roberta Lewandowskiego. Teraz będziemy niemal w czasie rzeczywistym oddawać prawdziwe emocje kibiców na jednej z najbardziej rozpoznawalnych ścian w kraju – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Mural podkreślający internetowy wymiar akcji przedstawia zajmujący całą ścianę telefon. Na jego ekranie będą pojawiać się wybrane komentarze kibiców.

Polacy kochają piłkę nożną, a w szczególności naszą reprezentację narodową. Ta miłość często jest trudna, ale zawsze płomienna i bardzo zaangażowana. Imprezy sportowe pokroju Euro urastają w Polsce do rangi święta narodowego. Chcieliśmy dać naszym czytelnikom wyjątkową platformę, na której będą mogli wyrazić swoje emocje związane z reprezentacją. Mamy nadzieję, że ta forma dopingu spodoba się także piłkarzom – dodaje Maciej Kucharski, zastępca dyrektora Sport.pl.

Pierwsze widoczne na muralu hasła zostały stworzone przez redakcję Sport.pl. Autorami kolejnych będą fani piłki nożnej. W akcji, która potrwa od 8 czerwca do 11 lipca 2021 r., udział może wziąć każdy.

  • 2
Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

Mural na żywo Sport.pl podgrzewa emocje związane z Euro 2020

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

11 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Pacjenci odwołują planowe zabiegi usunięcia zaćmy. Polskie Towarzystwo Okulistyczne rozpoczyna więc kampanię „Pokonaj zaćmę, popraw widzenie"

Nasze społeczeństwo powoli traci wzrok – to wyniki raportów przygotowanych przez Polskie Towarzystwo Okulistyczne. Wskazują to także statystyki Ministerstwa Zdrowia. Jednym z powodów jest pandemia, która wywróciła świat medycyny do góry nogami. Lekarze dokładają starań, żeby leczenie było całkowicie bezpieczne dla pacjentów. Mimo to liczba zabiegów spada.

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

„Kabanosy dla wszystkich. Przekąski dla każdego” – to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarczyński, rozpoczynającej się 11 czerwca. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów zrealizowany jest w filmowym stylu. Będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw Europy. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.