Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy
  • 0
  • 2
11.06.2021

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

W Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo redakcji Sport.pl. Prezentowane na nim będą komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020. Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Pacjenci odwołują planowe zabiegi usunięcia zaćmy. Polskie Towarzystwo Okulistyczne rozpoczyna więc kampanię „Pokonaj zaćmę, popraw widzenie"

Nasze społeczeństwo powoli traci wzrok – to wyniki raportów przygotowanych przez Polskie Towarzystwo Okulistyczne. Wskazują to także statystyki Ministerstwa Zdrowia. Jednym z powodów jest pandemia, która wywróciła świat medycyny do góry nogami. Lekarze dokładają starań, żeby leczenie było całkowicie bezpieczne dla pacjentów. Mimo to liczba zabiegów spada.

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

„Kabanosy dla wszystkich. Przekąski dla każdego” – to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarczyński, rozpoczynającej się 11 czerwca. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów zrealizowany jest w filmowym stylu. Będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw Europy. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.