Munch zamiast Mony Lisy. Norweska organizacja turystyczna promuje Oslo - Marketing przy Kawie
Munch zamiast Mony Lisy. Norweska organizacja turystyczna promuje Oslo
  • 1
  • 0
26.09.2017

Munch zamiast Mony Lisy. Norweska organizacja turystyczna promuje Oslo

Marela i Sam to para z Nowej Zelandii. Przyjechali do Paryża, jednak na miejscu rozczarowały ich tłumy i długie kolejki do najpopularniejszych atrakcji. Pomóc postanowiła im organizacja turystyczna Visit Oslo. Zabrała ich do stolicy Norwegii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2017

25 września 2017