Multiscreen Day 2023 już pod koniec marca
  • 0
  • 1
8.02.2023

Multiscreen Day 2023 już pod koniec marca

Podczas Multiscreen Day 2023 zaproszeni eksperci postarają się odpowiedzieć na pytanie: jak w skomplikowanym krajobrazie medialnym dotrzeć do konsumenta i prowadzić skuteczną komunikację?

Multiscreen Day 2023 odbędzie się 29 marca w Warszawie. Doświadczeniami podzielą się marketerzy, badacze, media, domy mediowe i agencje.

W tegorocznym programie m.in.:

  • Szerokie spojrzenie na nowe grupy odbiorców, takie jak dzieci oraz pokolenie 49+.
  • Marketerzy w metaverse i w realiach gier wideo.
  • TikTok i jego sukces na rynku wideo – temat niewyczerpany.
  • Eksperci o integracji oferty TV, OTT i VoD w celu optymalizacji kampanii.

Wydarzenie ma akredytację DIMAQ. To oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych, dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
  • 1
Multiscreen Day 2023

Temat: dotarcie do konsumenta i skuteczna komunikacja w skomplikowanym krajobrazie medialnym

8 lutego 2023