- 0
- 1
Multiscreen Day 2023 już pod koniec marca
Podczas Multiscreen Day 2023 zaproszeni eksperci postarają się odpowiedzieć na pytanie: jak w skomplikowanym krajobrazie medialnym dotrzeć do konsumenta i prowadzić skuteczną komunikację?
Multiscreen Day 2023 odbędzie się 29 marca w Warszawie. Doświadczeniami podzielą się marketerzy, badacze, media, domy mediowe i agencje.
W tegorocznym programie m.in.:
- Szerokie spojrzenie na nowe grupy odbiorców, takie jak dzieci oraz pokolenie 49+.
- Marketerzy w metaverse i w realiach gier wideo.
- TikTok i jego sukces na rynku wideo – temat niewyczerpany.
- Eksperci o integracji oferty TV, OTT i VoD w celu optymalizacji kampanii.
Wydarzenie ma akredytację DIMAQ. To oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych, dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl.
- 1