MTV Polska objęła patronatem Summer of Music Festival
  • 0
  • 1
24.05.2006

MTV Polska objęła patronatem Summer of Music Festival

MTV Polska od początku swojego istnienia wiąże się z najważniejszymi wydarzeniami muzycznymi w Polsce. Summer of Music Festival będzie mocnym akcentem w letnim kalendarzu MTV. Zakończy on symbolicznie „Lato MTV”, które jest jednym z najważniejszych okresów dla stacji – czasem przepełnionym letnimi programami, imprezami, słonecznymi hitami i konkursami dla widzów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2006

ARBOmedia organizuje internetowy konkurs oraz kampanię reklamową dla Beckers

Konkurs odbywa się na stronie Chronimymorzebaltyckie.pl. Jego zakończenie zaplanowane jest na 15 czerwca. Do tego czasu trwać będzie internetowa kampania promująca zabawę. Kreacja użyta do kampanii to innowacyjna forma reklamowa - billboard FX, dający możliwość prezentacji poza standardowym obszarem danej formy, w tym przypadku 750x100. Przedstawiony na nim morświn wydostaje się poza kreację. Zabieg ten ma na celu zainteresowanie odbiorcy przekazem, co przekłada się na bardzo wysoki wskaźnik CTR.