MTV Networks International zbadało wpływ światowego kryzysu gospodarczego na młodzież - Marketing przy Kawie
MTV Networks International zbadało wpływ światowego kryzysu gospodarczego na młodzież
  • 0
  • 1
12.03.2009

MTV Networks International zbadało wpływ światowego kryzysu gospodarczego na młodzież

MTV Networks International postanowiło zbadać wpływ kryzysu na młodzież. Badanie przeprowadzono między 30 stycznia a 5 lutego br,  na grupie 686 respondentów w wieku 15-34 lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2009

CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badań

Badania zachowań konsumentów przeprowadzone przez firmę Ericsson i CNN wykazały, że elita międzynarodowych biznesmenów coraz częściej korzysta w podróży z internetu. Wraz ze zmianą stylu życia rośnie także zapotrzebowanie na urządzenia umożliwiające oglądanie telewizji w podróży, dlatego coraz więcej osób z kadry zarządzającej korzysta w tym celu z laptopów, komputerów stacjonarnych i innych urządzeń przenośnych takich jak telefony komórkowe.