MTV i Viva z największą liczbą fanów na Facebooku wśród stacji telewizyjnych
  • 0
  • 1
5.10.2012

MTV i Viva z największą liczbą fanów na Facebooku wśród stacji telewizyjnych

Pod względem liczby fanów i zaangażowania fan pages MTV Polska oraz Viva Polska to dwie najpopularniejsze strony na Facebooku. Również pod kątem interaktywności aż cztery kanały z portfolio Viacom International Media Networks – MTV, Viva, Comedy Central i Nickelodeon – znalazły się w rankingu „15 najpopularniejszych fan page’y wśród stacji telewizyjnych”, przygotowanym przez instytut badawczy Sotrender.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 października 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2012

Internet przytula Natalię Lesz – raport Instytutu Monitorowania Mediów

Celebrytka Natalia Lesz w publikacji na łamach portalu NaTemat.pl zawarła swoje refleksje związane z filmem „Jesteś Bogiem”. Felieton rekomenduje już ponad 3 tys. osób. Tym jednym materiałem autorce udało się ustanowić kilka rekordów, wiele osób rozbawić, kilka rozgniewać. Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media przedstawia medialne skutki wydarzenia, które w Internecie przyćmiło wybory w USA, expose premiera Donalda Tuska i smoleńskie ekshumacje.