Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome” - Marketing przy Kawie
Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”
  • 0
  • 2
23.07.2021

Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”

Łukasz Mróz znany jako Mrozu został polskim ambasadorem marki Jim Beam w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jim Beam Always Welcome”. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu: Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lipca 2021

22 lipca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
22.07.2021

Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie Exacto

W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.