Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”
  • 0
  • 2
23.07.2021

Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”

Łukasz Mróz znany jako Mrozu został polskim ambasadorem marki Jim Beam w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jim Beam Always Welcome”. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu: Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice.

Polska odsłona kampanii prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 r. i ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. Wszelkie aktywności i komunikaty na krajowym rynku spinać będzie postać Mroza. Artysta jest obecny w spotach, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram). Będzie także wspierał aktywności w punktach on i off-trade.

Oprócz tego muzyk da latem 10 koncertów w ramach „Welcome Sesion” – eventów organizowanych przy strefach letnich Jim Beam AirStream w miejscowościach turystycznych i największych polskich miastach. Goście 200 wybranych lokali HoReCa będą mogli skorzystać z oferty Welcome Hours. W jej ramach serwowany będzie Jim Beam Highball w różnych wersjach.

Ogólnoświatowa kampania z założenia oparta jest na promocji poprzez gwiazdy muzyczne. W ramach platformy „Welcome Sesion” mającej na celu budowanie zaangażowania konsumentów powstają teledyski stworzone specjalnie dla Jim Beam przez globalnych artystów – Jacka Garretta, Fontaines DC, Jose Gonzaleza oraz Wolf Alice. Będą one prezentować od kulis, w sposób niedostępny dla gości czy przypadkowych osób wyjątkowe miejsca – te, w których każda z gwiazd po raz pierwszy poczuła się szczególnie ciepło powitana przez publiczność. Premiery teledysków będą miały miejsce raz w miesiącu na YouTube.

Kampania promocyjna wykorzystująca materiały wideo połączona jest z wydarzeniami letnimi, w tym koncertami gwiazd, aktywnościami w punktach sprzedaży i lokalach oraz działaniami PR.

Polską kreację kampanii przygotowała agencja Red8. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi Practum Consulting.

  • 2
Mrozu

Mrozu ambasadorem kampanii marki Jim Beam

23 lipca 2021

22 lipca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2021

Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie Exacto

W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.