MRM Momentum kończy pierwszy etap kampanii „Student” dla Nestle
  • 0
  • 1
7.12.2006

MRM Momentum kończy pierwszy etap kampanii „Student” dla Nestle

W czasie trwania akcji marka NESCAFÉ® 3in1 obecna była na 45 uczelniach wyższych. Zespoły złożone z hostess i „backpackerów” rozdały ponad 100 tys. próbek produktu. Po zalaniu go wrzątkiem to około 26 tys. litrów kawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Nowa strategia dla portalu INTERIA.PL

Spółka zamierza kontynuować dynamiczny wzrost w roku 2007 opierając rozwój o znaczne umocnienie pozycji na rynku internetowym w szczególności w obszarze multimediów i serwisów społecznościowo-komunikacyjnych. Wzrost ma być oparty o znaczne wzmocnienie bazy technologicznej i produkcyjnej spółki oraz usprawnienie zarządzania w ramach nowej struktury organizacyjnej. INTERIA.PL chce być liderem w zakresie multimediów, oraz oferowania prostych usług do komunikacji i budowania społeczności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Zebrano ponad 530 tysięcy złotych na chore dzieci

Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” o godzinie 18:45 w Telewizji Polsat oglądało prawie 5 mln 100 tysięcy widzów. To prawie 30% widzów przed telewizorem o tej porze (ponad 37% w grupie 16-49) i prawdziwy sukces akcji przeprowadzonej przez Fundację Polsat i Telewizję Polsat. Według wstępnych danych AGB Nielsen Media Research Zebrano ponad 530 tysięcy złotych. Dochód z tej akcji zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.