Mr. Bloom ósmy rok z firmą Porta KMI Poland
  • 0
  • 1
6.02.2008

Mr. Bloom ósmy rok z firmą Porta KMI Poland

Agencja reklamowa Mr. Bloom z Sopotu rozpoczęła ósmy rok współpracy z firmą Porta KMI Poland z Bolszewa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2008

Time Trend organizuje Prestige Style Night

Polskie społeczeństwo pomimo nieustannie wzrastającego poziomu zamożności, nie jest jeszcze przyzwyczajone do pewnych zachowań. Zakup zegarka jest nadal postrzegany jako inwestycja, którą dokonuje się raz na kilka lat – nie jako dodatek zmieniany i dobierany w zależności od okazji i stroju. Aby zmienić tę tendencję konieczne są działania edukacyjno – marketingowe. Tego nowatorskiego zadania podjął się ekskluzywny salon z zegarkami Time Trend Prestige, który postanowił zorganizować niecodzienne wydarzenie – Prestige Style Night – dla czołowych postaci polskiego showbiznesu.