0 1 4.04.2007MPG będzie obsługiwał Sephorę w Polsce, Czechach i na Słowacjiprzetargi TweetDom mediowy MPG zdobył w przetargu budżet mediowy Sephory – sieci perfumerii.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.04.2007Opcom i Big Star – razem po raz piątyAgencja interaktywna Opcom zakończyła pracę nad piątym z kolei serwisem internetowym dla marki Big Star. Opcom obsługuje markę Big Star nieprzerwanie od ponad dwóch lat.
0 1 0 0 0 4.04.2007Superbacklight wystartował w WarszawieW Warszawie powstała jedyna w Polsce ekskluzywna sieć superbacklightów - wielkoformatów nośników Cityboard Media podświetlanonych od wewnątrz o powierzchni 48m2. Na superbacklightach, jako pierwsze w kwietniu, są eksponowane kampanie Polskiej Telefonii Cyfrowej (ERA), Kompanii Piwowarskiej (Tyskie) oraz Axel Springer Polska (Dziennik).
0 1 0 0 0 4.04.2007Konkurs „Przebudzenie w ogrodzie SPA” Kolastyny rozstrzygniętyGrupa Kolastyna – jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych – wyłonił laureatów I edycji konkursu „Przebudzenie w ogrodzie SPA”, w którym główną nagrodę stanowił ekskluzywny pobyt dla dwóch osób w szwajcarskim SPA. Konkurs towarzyszył szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy, w ramach której promowano nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA w odświeżonej szacie graficznej i pod nowym logo Laboratorium Kolastyna. Ogromny sukces I edycji konkursu sprawił, że uruchomiono jego II edycję, która zakończy się 30 kwietnia 2007 roku.
0 1 0 0 0 4.04.2007Interia.pl nawiązuje współpracę technologiczną z AGHInteria.pl podpisała umowę o współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie. W ramach porozumienia prowadzone będą prace nad rozwojem nowych technologii internetowych realizowanych w ramach projektu badawczo - rozwojowego Fabin, który jest najnowszym przedsięwzięciem spółki Interia.pl. Głównymi obszarami rozwoju technologicznego będą systemy multimedialne, komunikacyjne i Społecznościowe.