Można zgłaszać kampanie do konkursu „Facebook Awards 2017”
  • 0
  • 0
22.03.2017

Można zgłaszać kampanie do konkursu „Facebook Awards 2017”

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do konkursu „Facebook Awards 2017”. Twórcy najbardziej kreatywnych i odważnych kampanii reklamowych, które jednocześnie miały realny wpływ na wyniki biznesowe, mogą zgłaszać prace do 28 kwietnia.

W siódmym roku istnienia konkursu nieco zmieniła się jego formuła. Nowe kategorie oddają emocje, jakie mogą wzbudzać najlepsze facebookowe kampanie reklamowe:

  • Laugh – prace wywołujące uśmiech i dobre samopoczucie; marka zapada w pamięć dzięki solidnej dawce humoru
  • Cry – pomysły zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia z innej niż dotąd perspektywy; najważniejsza jest historia angażująca odbiorców
  • Love – kampanie, które rozbudzają miłość do marki, uderzają w czuły punkt i chwytają za serce
  • Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecności marek na platformach Facebooka
  • Act – kampanie wywołujące zmianę w zachowaniu odbiorców, która ma realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub pokrewne wskaźniki 

W tym roku zmienia się także statuetka – nowa forma ma lepiej oddawać kreatywny charakter konkursu. Więcej informacji o „Facebook Awards 2017” znajduje się na stronie www.facebookawards.com.

Reklama

22 marca 2017

Reklama

21 marca 2017

Reklama